Language iconEnglish

ИНСТИТУТ ЗА РАЗВИТИЕ НА ПУБЛИЧНАТА СРЕДА

Следвайте ни:
facebook twitter youtube rss
РЕГИСТРИРАЙТЕ СЕ КОНТАКТИ
slide

Отворен парламент е онлайн платформа за независим анализ на данни за дейността на народните представители и законодателния процес. Блогът е независима онлайн медия, предоставяща информация за работата на властите в страната, разследвания на институционални злоупотреби и защитаваща публичния интерес.

slide

Аз гласувам е интерактивен инструмент, който разяснява на гласоподавателите правата и задълженията им, изборните процедури - крайни срокове, отговорни институции, подаване на жалби и сигнали.

slide

Закрила - онлайн инструмент, представящ систематизирана институционална информация за бежанците в България.

slide

За честни избори - “crowdsourcing” инструмент, представящ карта на нарушенията в изборния процес в България, базиран на платформата Ушахиди, който стартира работа за президентските и местните избори през 2011 г.

slide

Платформата Избирателите предоставя на потребителите механизъм за съчетаване на изборни и социално-демографски данни за населението в страната.

ВИДЕО

ИНТЕРНЕТ ПРОЕКТИ

НОВИНИ

Workshop „Безплатно рекламиране на НПО - каузи в Google”, организиран от Институт за развитие на публичната среда

article image

На 23-ти януари, 2015 г. ИРПС организира среща на тема „Безплатно рекламиране на НПО - каузи в Google”. 

Google Ad Grants в България предоставя възможност за реклама в размер на 10 000 долара на месец, достъпна безвъзмездно за НПО, желаещи да рекламират своите каузи и инициативи в мрежата.

В срещата се включиха представители на над 40 български неправителствени организации, които получиха информация как могат да популяризират дейността си, да набират доброволци и дарения чрез възможността да рекламират безплатно чрез инструмента Google AdWords.

Иван Димитров и Мария Боева от Digital Division представиха информация по следните теми:  

- „Онлайн комуникация с истински цели - интегрирана стратегия и Google AdWords“ 

- „Как да създадем и управляваме кампания в AdWords“

Видеозапис на представените теми по време на срещата, може да откриете ТУК.