Институт за развитие на публичната среда започна работата си по проект „Нови механизми за подобрена организационна комуникация”. Основната цел на проекта e да се надгради капацитета на екипа на Институт за развитие на публичната среда (ИРПС) за постигане на институционалната мисия на Сдружението и въвеждане на нови стандарти и инструменти за по-успешно представяне на неговата дейност пред широката публика. Това ще допринесе за повишаване разпознаваемостта на организацията сред обществото и за увеличаване съмишлениците на нашите инициативи. Проектните дейности ще развият експертизата на ИРПС в две направления: по отношение на изборния мониторинг и по отношение на комуникацията с широката публика. Планираните публикации в сферата на мониторинга на политическа реклама в социалната мрежа Фейсбук ще разширят дейността на организацията във връзка с независимото наблюдение на изборния процес и ще достигнат до широк кръг от потребители, за да затвърдят експертизата на ИРПС като аналитичен център по отношение на финансирането и разходването на средства в предизборната кампания.
Разработваната комуникационна стратегия и обновеният сайт на ИРПС ще допринесат за по-добра връзка с потенциални заинтересовани страни и с широката публика.